لطفا پیش از ثبت نام و ارسال مقاله راهنمای ثبت نام در ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

عنوان مقاله

عنوان مقاله را مطابق با عنوان درج شده در مقاله وارد نمایید. خلاقانه و جذابیت نام مقاله در مرحله داوری دارای امتیاز می باشد.

 

محورهای تخصصی مقاله

یک یا چند محور تخصصی مقاله را متناسب با موضوع مقاله خود انتخاب نمایید. مطابقت موضوع مقاله با محورهای انتخابی دارای امتیاز می باشد.

 

آپلود فایل word مقاله

لطفا فایل word مقاله خود را از محل ذخیره شده بر روی سیستم خود انتخاب نمایید. مقاله ارسالی حتما باید در قالب نگارش مقاله و با رعایت اول و ویژگی های ذکر شده نوشته شده باشد. از ارسال مقاله در فرمت pdf یا هر فرمت دیگری خودداری نمایید. رعایت اصول نگارشی و رعایت ویژگی های قالب مقاله دارای امتیاز می باشد.

 

نام و نام خانوادگی معلم راهنما

نام و نام خانوادگی معلم راهنما را بصورت کامل وارد نمایید، از افزودن پیشوند «آقا» و «خانم» خودداری نمایید. هر مقاله لزوما باید دارای معلم راهنما باشد. معلم راهنما می تواند هر شخصی که بتواند شما را در نگارش مقاله یاری نماید باشد.

 

محل اشتغال معلم راهنما

چنانچه معلم راهنمای شما معلم آموزش و پرورش باشد کافیست بنویسید «دبیر ریاضی اداره آموزش و پرورش شهرستان ...» یا هر موردی مانند آن و چنانچه معلم راهنمای شما در ارگانی خارج از آموزش و پرورش مشغول است اداره و شهرستان را بنویسید.

 

تلفن همراه معلم راهنما

حتما شماره تلفن همراه (11 رقمی) معلم را وارد نمایید. حتما صفر ابدای شماره را وارد نمایید. اطلاعات مربوط به مقاله به این شماره ارسال می گردد.

 

پست الکترونیکی

وارد نمودن پست الکترونیکی الزامی نمی باشد، اما می تواند ارتباطات را تسهیل نماید.

 

نام و نام خانوادگی دانش آموز اول

نام کامل دانش آموز اول را وارد نمایید. تمامی گواهی ها با توجه به این نام صادر می گردد.

 

نام دبیرستان و شهرستان (دانش آموز اول)

نام مدرسه ای که دانش آموز در آن مشغول به تحصیل می باشد را وارد نمایید. به عنوان مثال «دبیرستان نمونه دولتی ولایت، شهرستان زرند»

 

پایه تحصیلی

پایه تحصیلی دانش آموز اول را انتخاب نمایید. متناسب با پایه تحصیلی انتخابی مقاله شما در آن مقطع داوری می گردد.

 

شماره تلفن (دانش آموز اول)

جهت ارتباطات بعدی بهتر است این فیلد را تکمیل نمایید. بهتر است شماره ثبت شده شماره تلفن همراه باشد.

 

مشخصات سایر دانش آموزان نیز در صورت داشتن نویسنده دوم و سوم مانند دانش آموز اول تکمیل گردد.

 

پس از تکمیل فرم شما باید اطلاعات خود را تأیید نمایید و مسئولیت هرگونه مغایرت در اطلاعات و عواقب آن را بپذیرید. انتخاب گزینه «موافقم» جهت تکمیل ثبت نام الزامیست.